Wycieczka do Polanicy Zdroju
Dodane przez nowakia dnia
12. czerwca 2012 roku uczniowie klas III, IV, V, VI z budynku szkolnego w Cieszęcinie wraz z koleżankami i kolegami z IV a uczestniczyli w jednodniowej wycieczce do Polanicy Zdroju...
Rozszerzona zawartość newsa

Podróżować warto!

12. czerwca 2012 roku uczniowie klas III, IV, V, VI z budynku szkolnego w Cieszęcinie wraz z koleżankami i kolegami z IV a uczestniczyli w jednodniowej wycieczce     do Polanicy Zdroju.  Mimo deszczowej pogody udało się wiele zobaczyć i zwiedzić, a przede wszystkim udało  się nacieszyć serca pięknym krajobrazem Gór Stołowych, Gór  Bardzkich ! W Polanicy czekał na nas  zaprzyjaźniony z parafią Cieszęcin Ojciec Tadeusz Hojka – przełożony klasztoru Zgromadzenia Najświętszych Serc Jezusa i     Maryi, w  którym podjęto nas obiadem, kolacją . W kaplicy przyklasztornej uczestniczyliśmy  we mszy świętej. Mieliśmy okazję pójść do Etnograficznego Muzeum             Misyjnego, w którym znajdują się egzotyczne eksponaty z różnych stron świata. W samej Polanicy zasmakowaliśmy wody zdrojowej, spacerowaliśmy po ogromnym         parku zdrojowym,  zachwycając się kolorowymi fontannami. Panoramę miasteczka  podziwialiśmy z tarasu widokowego. Po obiedzie pojechaliśmy do Karłowa. W             drodze obserwowaliśmy  obszar Narodowego Parku Gór Stołowych. Odwiedziliśmy dinozaury! Następnie  pojechaliśmy do Kudowy, Dusznik - miasta muzyki, wód i         papieru. Tego dnia mieliśmy  okazję poznać walory krajobrazowe i turystyczne Kotliny Kłodzkiej.

Przejeżdżaliśmy przez miasto cudów – Bardo, licząc na to, że kiedyś tu wrócimy! W drodze powrotnej  mijaliśmy stadion we Wrocławiu. Pozdrawialiśmy głośno wracających kibiców. Autokar na czas meczu Polska: Rosja zamienił się w trybuny sportowe pełne rozentuzjazmowanych kibiców. Emocje sportowe jak i emocje związane z podróżą umiliły nam czas powrotu do domów.